Traveling Wish List

שלומות לכולם!

קודם כל אני מתנצלת שהחודש אני לא הכי רציפה בפוסטים שלי, חודש עמוס בלימודים וחוסר מצב רוח כללי הקשו עליי ועל מוזת הכתיבה והצילום שבי. גם הפוסט הזה לדעתי יהיה קצת צולע וחלקי מכיוון שהוא יעסוק ויכלול מוצרים שלא ברשותי ואני חושקת בהם ומכיוון שאני טסה סוף שבוע הבא (לפלמה דה מיורקה) וגם אז לא יהיה פוסט הרגשתי שאני חייבת לרשום הסופ"ש ולא ליצור מצב שרשמתי רק פעם אחת החודש החלטתי לאסוף לכן רשימה קטנה של המוצרים שאני הולכת לבדוק ואולי לרכוש בחו"ל.

שנתחיל?

Benefit Puff Off Eye Cream
כחלק מהמרדף אחר קרם העיניים המושלם עבורי החלטתי לבדוק את המוצר הנ"ל. למרות שהוא מאוד מזכיר את קרם העיניים מסדרת Even Better של קליניק עם הראש המתכתי שנותן הרגשה קרירה במגע עם העור המוצר אמור לתת מענה לקרם עיניים שהוא גם פריימר ועם הזמן להוריד נפיחות באזור העין. על פניו מסקרן. הביקורות חלוקות. חלק אוהבות חלק ממש לא. אני מניחה שאחליט בחנות האם זה שווה את ההוצאה.


Marc Jacobs Genius Gel Foundation
עוד מייקאפ. כן. לא יודעת מה האובססיה שאני מפתחת כלפי מייקאפים אבל אני חייבת לבדוק את החמודון הזה, ברשימה גם לבדוק את סטאר של דיור ואת המאסטרו של ארמני.

Marc Jacobs Lip Gel
כפי שניתן לראות אני מאוד סקרנית לגבי מוצרים של מארקוש, האריזה מהממת ואומרים שגם המוצרים לא פחות. אחד שאני חייבת לנסות זה האודמים שלו.
ואת הקונטור והייליטר שלו.

Chanel Le Blanc Illuminating base
אני במצוד אחר החבוב כבר דיי הרבה זמן ומקווה לרכוש אותו בדיוטי. הוא פשוט אזל מהמלאי בכל מקום בערך.

Origins Drink Up & Super spot remover
הראשון מסכת לחות ללילה שהרבה מדברות עליה, העור שלי מיובש לאחרונה וגם קיץ לכן הוא דורש לחות וכיף.
השני תמיסה לייבוש פצעוני אקנה. כי בדיוק נגמר לי של קליניק, אז למה לא לנסות אחד חדש?

Clarisonic mia2
אני רוצה קלריסוניק כבר הרבה זמן, הבעיה שהוא ממש יקר בפלמה וזו הסיבה היחידה שהוא לא ירכש שם.
ומאיביי אני קצת חוששת. בעיקר בגלל הדואר בארץ.
Too Faced Melted- ,תמיד בחיפוש אחר אודם מאט עמיד ויפה.

The Body Shop Tea Tree Blemish Fade Night Lotion
The Body Shop Chamomile Cleansing Butter
כי השמן ניקוי פנים שלי עומד להגימר ואני רוצה לנסות "חמאת ניקוי" 


The Body Shop Vitamin E face Mist
הסדרה הזו עובדת מצויין על הפנים שלי, הפיקס+ של מאק עומד להיגמר ולמרות שהם לא ממש דומים במטרות שלהם לדעתי זה יהיה תחליף מוצלח בשימושים שלי.
מקסימום הפיקס+ עולה 50 ש"ח בגרסה הקטנה שמתאימה לתיק איפור שלי בול.

כמובן שהרבה פה הם בגדר חלום מבחינת תקציב ורובם לא ירכשו או דברים אחרים ירכשו במקום. אני עיניים גדולות ובד"כ הולכת לאיבוד.
מקווה שרוב המוצרים מוצלחים ויתאימו לחום הישראלי.
אם יצא לכן לנסות מהרשימה מוצרים אשמח לחוות דעת נוספת

כמובן מוזמנות לאינסטגרם שלי לתמונות מהיומיום ומהטיול המתקרב.

ושיהיה שבוע קליל ומהיר! 

תגובות

  1. וואי מארק ג'ייקובס זה כזה תענוג, הייתי עפה על המוצרים שלו אם היה לי כסף חחחחחחחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני הייתי עפה רק שבסוף לא היה מארק :(

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות