Beauty products- April Version.

שלומות לכולם!

אז החודש אין לי בדיוק מועדפים, לא יודעת להסביר מדוע, אולי כי אפריל היה קצת חלש עבורי.
ובעיקר כי לא קניתי הרבה מוצרי איפור/טיפוח החודש. קניתי לעצמי אוזניות חדשות! לאחר שהקודמות נשברו. 
בכל מקרה, כן יצא לי לנסות 2 מוצרים חדשים.

חברת אסתי לאודר עובדת קשה על מיתוג מחדש, צעיר יותר, מושך יותר ורענן. עם זאת, עדיין מוקרן ממנו משהו כבד וישן, אולי זאת האריזה הקלאסית מידי שלהם ואולי כי אין באמת השקות/קולקציות מגניבות וצבעוניות שקופצות לנו בעין כל הזמן. או שזה יחסי ציבור חלשים.
בכל מקרה, מה שכן קפץ לי מול העיניים לאחרונה הוא המברשת ומייקאפ החדשים שלהם. אומנם מייקאפ נוסף לא רציתי אך מברשת חדשה ומגניבה וגם ממהדורה מוגבלת אני תמיד אשמח לקחת. שלא תבינו לא נכון, אני ההפך מהבחורה עם המלא מברשות, אני קונה מברשות לרוב שיש להן אפשרויות ליותר משימוש אחד, כלומר לא רק למייקאפ או סומק או וואטאבר והמברשת החדשה של אסתוש כזו.
 Foundation Sculpting Brush 2- היא מברשת עם שיערות קצרות וצפופות מאוד, היא דחוסה היטב והצורה שלה מעניינת וא-סימטרית. מתאימה בדיוק למריחה לפי צורת הפנים שלנו. בזכות הצורה המעניינת כל מה שיש לעשות הוא לשים מייקאפ על היד כמו שתמיד עושים ולטבול את המברשת מהקצה הארוך יותר ולאחר מכן למרוח על הפנים לפי צורת הפנים, מהאף לכיוון הרקה ועל המצח מכיוון גשר האף לכיוון הקצה החיצוני של הגבה, אין צורך ביותר מידי לטשטש מכיוון שהמברשת עושה הכל ואין סימני מריחה על הפנים. כמובן שאין את רואה שיש אפשר להשתמש בה לטישטוש. כל הפרוצדורה הזו מקצרת תהליכים כי באמת שהיא עושה עבודה מהירה וחלקה ונתנת מראה טבעי והכי חשוב, לא מבזבזת חומר!
מלבד היותה מברשת מייקאפ היא תתאים בצורה מעולה להצללות והנחת ברונזר על הפנים וזה בעזרת הקצה הקצר והזווית החדה שיש למברשת.
סה"כ מדובר במברשת שתתאים יותר למכורות האיפור ולמנוסות יותר. היא כיפית ומגניבה וממש שווה לבדיקה.
מחיר 280 לפני הנחות. ניתן להשיג במשביר, סופר פארם ואפריל.

המוצר השני שייך לבובי בראון. עם הזמן אני מתחילה לאהוב יותר ויותר את המוצרים שלהם ובתור מכורת מאק ואחת שנשבעה אמונים אליהם אני קצת מופתעת ועדיין קיים בי היצור הקטן שאומר לאאא אל תכנסי אליהם, הם השטן! אבל אני נכנסת וכל פעם מופתעת מהמוצרים שלהם ואיכותם.
Bobbi Brown Tinted Eye Brightener הוא קונסילר נוזלי שיש עליו הרבה באז לאחרונה ובאופן כללי הרבה המלצות. הוא אמור ללכת יד ביד עם הקורקטור של המותג שאותו ניסיתי בעבר ואני ככל הנראה ארכוש שוב. המוצר עצמו נוזלי אך לא מידיי ונותן הרגשה לחותית, לא דרוש הרבה ממנו כדי להגיע לכיסוי הנדרש והוא נמרח בקלות ולא נכנס לקימטוטים הקטנים.פלוס גדול. מבחינת העמידות לדעתי היא ממוצעת ועוברת את מבחן ה8 שעות/יום עבודה. 
עכשיו לגבי ההארה המדוברת, אני אישית לא שמתי לב ליותר מידי הארה, הבחורה בבובי בראון הייתה נורא נחמדה וניסתה עליי כמה גוונים, בהירים יותר ופחות ולא ראיתי את ההארה המדוברת. לדעתי הקונסילר של דיור שרשמתי עליו כאן נתן הארה טובה יותר אך כיסוי ועמידות נמוכים יותר. לא נורא, במילא אני מאמינה שפידור בפודרה הנכונה עושה עבודה טובה יותר בהארה.
מבחינתי זהו מוצר מוצלח מאוד והדיבורים עליו מוצדקים ולחלוטין הוא ירכש שוב.
מחירו 136 ש"ח וניתן לרכישה בחנויות בובי בראון.
אני בחיפוש אחר מברשות מוצלחות ומגניבות,
אשמח להמלצות שלכן
XOXO

תגובות

  1. סקרנת עם המברשת הזו! נראית מעולה גם לקונטור באמת.

    השבמחק
    תשובות
    1. היום השתמשתי בה לקונטור ויצא מגניב!

      מחק
  2. ממש אהבתי את המברשת, היא נראת לי אחת השימושיות! :]

    השבמחק
  3. טוב לדעת שאהבת את המבהיר של בובי בראון! :) התעניינתי בו עוד מהפרסום באינסטגרם :P
    אבל המברשת עדיין מוזרה לי! תמיד התלהבתי מהקונספט הזה לקונטור אבל למייקאפ?! אני צריכה לנסות את זה במו ידיי בשביל להאמין ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שהיא לא רעה לקונטור גם, הוא יוצר נורא צר וחד. חוץ מזה שאני מאמינה שמברשות הן רב תכליתיות ולא צריך להתקבע על שימוש יחיד:)

      מחק
  4. אני מתעניינת דווקא בקונסילר (יש לי אובססיה קשה)... נשמע מבטיח, במיוחד החלק עם ה"לא נכנס לקמטוטים". איך היית מגדירה את הכיסוי שלו?

    השבמחק
    תשובות
    1. אמממ הייתי מגדירה אותו כבינוני. הוא לא כבד, דיי נוזלי ונורא לחותי

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות