Lush haul!

שלומות לכולם!
כאמור חזרתי מחול לפני שבועיים ועשיתי קניות, עליהם ניתן לקרוא כאן.
מפה לשם רציתי להקדיש פוסט לרכישותיי מחנות אחת ספציפית והיא lush. חברת קוסמטיקה טבעית שעיקרה הינם מוצרים עבודת יד, טבעיים וללא ניסויים בבעליי חיים, סטייל ללין וסבון של פעם פלוס הבריא יותר.
בכל מקרה, אני נורא אוהבת את המוצרים שלהם.
שנתחיל?
9 to 5 cleansing lotion:
חלב פנים המכיל, שמן שקדים, תמצית סחלב ושמן ילאנג  ילאנג. מרענן, מנקה ומטהר אך לו פוסח על לחות. בשימוש אצלי בבוקר, מושלם לימים הקרים שפוקדים אותנו לאחרונה.
מחירו 5.10 פאונד לבקבוקון קטן אך שמספיק להמון זמן. ניתן לרכישה באתר הבריטי של החברה עם תוספת משלוח.


Tea Tree water toner:
מי פנים כשמם כן הם מחילים תמצית מעץ התה ובנוסף, תמצית אשכולית ותמצית גרגירי ג' וניפר. תכשיר שמעולה לחטוי הפנים, מרענן ושומר על הפנים מפני חיידקים וחברים אחרים שעוזרים לחצ'קונים להופיע. 
הבחטר הזה יחד עם חברו הקודם משמשים אותי בבוקר או בימים שאני מרגישה שצריך פינוק נוסף. הם מטהרים ועוזרים לפנים שלי להעלים ולהשאיר אותם נקיים מפצעונים.
נרכשים בכל הזדמנות שיש לי
מחירו 7.95 פאונד.



Catastrophe cosmetic fresh face mask
מוצר שאני מנסה לראשונה ואני מאוהבת.
מסכת פנים מחומרים טבעיים וטריים, מכילה שמן קמומיל, אוכמניות, טלק ואבץ.
קודם כל ניתן כבר להבין שהחברה לא צוחקת כשהיא אומרת שהיא טבעית. אבץ ידוע בטיפול בעור בעייתי ונוטה לחצ'קונים, קמומיל מרגיע ואוכניות מגן ומנקה.
את המסכה יש לשמור בקירור. המרקם רך ונעים, הריח מתוק שבא לך לאכול את המסכה!
ועל הפנים היא מתקשה אך מתפוררת בקלות ומשאירה עור רך ונעים.
קצת מתבאסת שלא קניתי קפוסה גדולה יותר.
מחירו 6.5 פאונד ל75 גרם.



Mint julips lip scrub:
בעבר רשמתי סקירה על ליפ סקראב אחר של החברה, ניתן לקרוא כאן.
מכיל מנטה, שמן חוחובה אורגני, וניל וסוכר.
מחירו 5.5 פאונד



Godiva shampoo bar
שמפו בצורה מוצקה שעם מגע עם מים השמפו מוקצף, מכיל יסמין וחמאת קקאו, שמן מקדניאה, תמצית היביסקוס ושמן קוקוס.
תענוג לשימוש, מנקה את השיער בצורה יסודית ואיזה ריח!
מחירו 6.75 פאונד.


Think Pink bath bomb:
פתחתי מנהג, כל פעם שאני בחו"ל אני רוכשת לעצמי פצצת אמבטיה או מלח אמבט מרשים ולאחר יום ארוך של טיולים וכיף אני מתפנקת באמסטח חם שלצערי אין באפשרותי לעשות בארץ. פה חוסכים במים וגם אין לי אמבט. 
פצצות האמבט של LUSH ידועות וזהו המוצר שבעיקרון התחיל את כל ההיפ סביב הרשת. מחמרים טבעיים שגם מרגיעים, מרעננים ומחטאים וגם צבעוניים, ריחניים ומרשימים.
הבחור הנ"ל לאחר מגע עם מים החל להתמוסס ולהפוך את מי האמבט שלי לורודים עם פתיתים בצורת לבבות, ריח לימוני ולוונדרי מרגיע.
מחירו 2.62 פאונד.

מוצר אחרון חביב,
First snow sparkly dusting powder:
מוצר מקולקציית הקריסמס שלהם, אבקת טלק שנועדה לגרום לעור שלך להיות רך וחלק ונטול תחושת שמנוניות, מעניק ריח מרענןף במקרה הזה של אשכולית כאשר התוסף פה הוא גם ניצנוץ, הם מתארים ניצנוץ שנראה כאילו פתיתי שלג נפלו עליך והשאירו את הרטיבות/ניצנוץ שלהם. האמת, כך זה נראה, מדובר בנצנצים טחונים דק דק שמעניקים גלואו מרשים, אותי משמש בעיקר באזור המחשוף ואפילו כתוסף להיילייטרים עדינים במיוחד, נותן להם סיום מגניב.
עוד דבר מגניב במוצר שבניגוד לנצנצים שאם רוצים להורידם כנראה שלא נצליח עי תמיד יהיה חלק קטן שינדוד לחלק גוף אחר או סתם יתעקש לא לזוז פה עם מגע קל של מים הכל יורד ולא מציק.



מקווה שנהנתם,
ספרו לי איך אתן מפנקות את עצמכן בימים ארוכים? תמיד פתוחה להצעות פינוק חדשות.

תגובות

  1. כמה עולה המשלוח מהאתר הזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. מודה שיקר, עד קילו 9.95 פאונד, קילו עד 2 קילו 17.95.
      על ל2 לא כדאי.

      מחק
  2. עשית חשק! מודה ומתוודה שאני לא מתה על הלוגואים של המוצרים שלהם,אבל מה שחשוב זה לא מה שבחוץ אלה מה שיש בפנים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ומה שבפנים מעולה חח..
      שמחה שאהבת !

      מחק
  3. חולה על לאש! קניות מצויינות!

    השבמחק
  4. לא רוצה לבאס, אבל אם תסתכלי - בingredients של המוצרים של לאש, רובם מאוד רחוק מלהיות מוצרים טבעיים ורובם מפוצצי פאראבנים שמאוד מזיקים לעור.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמעתי על זה בעבר, ואני מודה שלא התעמקתי, יחד עם זאת, אי אפשר לברוח מכל מוצר עם פארבנים.. אפשר להמעיט בשימוש. המוצרים שלהם עד עכשיו הועילו לי מאוד ומכיוון שאין אותם בארץ כמה כבר יוצא לי לרכוש :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות