Christmas haul! קניותיי מבודפשט הקרה!

שלומות לכולם ושנה טובה!
כאמור, יום שני חזרתי מסוף שבוע ארוך בבודפשט שכלל בתוכו את הקריסמס.
בתור בחורה שאוהבת שופינג, לבוא בקריסמס לחו"ל משמעו חור בכיס, שכן בתקופה זו יש המון מבצעים והוזלות.
אבל פחות דיבורים ויותר תמונות.
נתחיל בלקים. בדיוטי פרי בארץ יש מבחר רחב של לקים מבית אסי, ולאחרונה גם של opi, המבצע הינו 3+1 או 5+2 כאשר לק אחד עולה 10$. מחיר שווה וזול מהארץ בכמה וכמה שקלים.
Opi- meet me on the star ferry גוון אדמדם נחושתי מטאלי, מתאים לעונה החורפית, יפה ומחמיא.

Essie- sexy divide סגול עמוק עם נגיעות נצנוץ באור הנכון.
לדעתי, אחד המוצלחים שלהם וככל הנראה יהפוך לאחד האהובים עליי.

Essie- quick-e מסדרת הטיפוח, מייבש ומגן על הצבע והציפורן, בערך הדבר הכי טוב שקרה לי לאחרונה. השימוש ע"י פיפטה שבאה עם המוצר, 2 טיפות על הציפורן והלק מתייבש כמעט במידיות ומעניק ברק לאורך זמן. הדבר היחידי שקצת מציק לי שהוא בעצם שמן, מה שקצת מלכלך את הסביבה שלי בעת שימוש.

Essie-chinchily(ימני ביותר בתמונה למטה)גוון אפרפר לבנדרי, פסטלי אך מעט קר.
עדיין ללא חוות דעת לגביו כי עדיין לא נוסה.
משמאל לימין, Chinchilly, meet me on the star ferry, quick-e, sexy divide 
Dior eye essential serum-
סרום העיניים שלעולם לא אוותר עליו, הפחית לי משמעותית את השחור בעיניים, הפעולה שלו הינה המרצה והחייה של העור העייף מתחת לעין, מרענן ומעניק הרגשה ערנית יותר

Dior airflash foundation- בדיוטי יש מבצע על מוצרי הקוסמטיקה, 2+1, ומכיוון שקניתי את הסרום העיניים הקבוע שלי ושל אמא החלטתי להתפנק על מוצר מותרות מגניב שאין בארץ, את המייקאפ שמים בעזרת ריסוס על הפנים, דבר שמקנה מראה טבעי ואוורירי יותר, עדיין אין לי דעה מדוייקת לגביו, אך מבטיחה לעדכן ולבצע סקירה :)

Nyx soft matte lip- אחד השפתונים הנוזליים המבוקשים והמדוברים בארץ, אני רכשתי בגוון Amsterdam, מכיוון ש2 הגוונים שרציתי לא היו וזה היחידי שבסגנון שלי. נורא עמיד, כשמו כן הוא, מאט ונורא פיגמנטי. הריח שלו ונילה וזה קצת מחליא אך הריח לא נשאר אחרי המריחה.

Dior fluid stick- מתנה מאהובי היקר והמדהים שלי שפינק אותי בשפתון שרציתי כבר הרבה זמן! מודה לך מאוד ואוהבת אפילו יותר! תודההה.
שלי בגוון 869, vie d'enfer, נוזלי מאוד, האפליקטור שלו נוח ורך כמו כרית, עמידות סבירה אבל שווה לחלוטין, מוצר כיפי לשימוש והאריזה שלו מושכת ומעניינת, כמו תכשיט קטן.
.

לפינת הפנדורה!
לאוסף הצטרף פתית השלג וחרוז מזכוכית מרנג בצבע כחול סגול, מקולקציית החורף. 

התפנקתי קצת בטיול הזה, ובאופן כללי, היה מדהים, אירופה בחורף ובשלג כיפית ומדהימה.
אם תרצו חוות דעת על מוצרים ספציפיים רק תגידו ואשמח לשתף! שבוע הבא חלק נוסף שכולו מוקדש לקניות מlush, אחת החברות האהובות עליי

משמאל לימין- Dior airflash, Essie chinchilly, Opi, Essie quick-e, NYX, Essie sexy divide, Dior fluid stick, Dior eyes essential.

תגובות

  1. והי מדליק אהבתי את המוצרים של דיור ללקים לא מתחברת נראה שנהנית חמודה

    השבמחק
  2. מוצרים מדהימים מתוקה הצמיד מהמהם שמחה שנהנית.....

    השבמחק
  3. ממש מסקרן אותי המייק אפ של דיור, הכי פינוק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מבטיחה לעדכן איך הוא! :)
      המוצרים של דיור תמיד פינוק

      מחק
    2. מאיפה רכשת לא אמרת ?

      מחק
  4. תתחדשי! הדיור בהחלט פינוק!

    השבמחק
  5. אשמח לדעת באיזו חנות השגת את השפתון של ניקס, נוסעת לשם עוד חודשיים:)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות