המסכות שלי לחורף

שלומות לכולם!
כידוע אנחנו בשיא החורף בארצנו הקטנטונת, וכידוע החורף אצלנו נורא שונה משאר העולם אך השנה הופתענו, לדעתי לטובה וקיבלנו הרגשה של קור אמיתי! בחיפה, ובכרמל היכן שאני מתגוררת הטמפ' הגיעה ל3 מעלות! כיף!
קור שכזה מצריך שינוי קל בשגרת הטיפוח.
עיקר השינוי הוא לחות.

אומנם אתחיל במסיכת חימר אך האפקט העיקרי שלה הינו חימום!
The Body Shop Warming Mineral mask-
מדובר במסכת חימר שמכילה בתוכה ג'ינג'ר וקינמון, שני מוצרים שבשילוב הנכון מחממים ואנטיספטים, כלומר מנקים ומחטאים.
 על גבי המסכה רשום שהיא מיועדת לכל סוגי העור אך לדעתי פחות לעור יבש, שכן היא קצת מייבשת. במריחה הראשונה כבר מרגישים בחום נעים. בדיוק לימים הקרים האלה כשבא לך להתחמם ולהתפנק. לאחר כ15 דק או כשתחושת החום פגה ניתן להוריד והפנים חלקות ונעימות. יש להשלים עם קרם הפנים האהוב עליך.

קיימת הגרסה דומה למסכה מתחממת לחברת ללין, היא אינה מחימר אלא נוזלית יותר, אישית ולדעתי מייבשת יותר אך כיפית לא פחות. עלות 84.80 אך אופציה זמינה יותר בארץ.

מסכה שניה היא לימים האלה שהתרוצצת הרבה בחוץ, ספגת מהרוח הקרה, הגשם והזיעה כי בפנים חם בחוץ קר.
Freeman Facial Hydration mask with Goji berry-
ראשית יש לנקות את הפנים היטב מאיפור, ולאחר מכן לשים את המסכה בין 5-10 דק' ואפילו יותר אם בא לך. אני בד"כ שמה אותה לפני מקלחת. היא מעניקה לי את הלחות ומרגיעה אחרי יום ארוך. בנוסף, גרגירי גוג'י עשירים באנטי אוקסידנטים והם מומלצים לאכילה ולא רק במוצרי קוסמטיקה.
המרקם הוא ג'ל ועל הפנים הוא שקוף ולא נראה.
ניתן לרכישה באיביי, לינק לדוגמית של המסכה הזו ועוד סוגים של אותה חברה, כאן. ניתן לרכוש גם בגודל מלא, המוצר עולה כ20 שקל אך המשלוח יקר כי הוא כבד, 150 מ"ל.
ממליצה בחום כשאתן בחו"ל להכנס לחנות דראגסטור ולבדוק את המסכות שלהם.שווה וזול.

אז מה המוצרים האהובים עליכן בחורף? מחפשת המלצה למסכת לחות נוספת, שטפו אותי בשלכן.

תגובות

רשומות פופולריות