מועדפי ינואר 2015 January Favorites

שלומות לכולם!
אז ינואר תם ונגמר, החודש הראשון של השנה החדשה תמיד מסמל התחלות חדשות, איך הוא עבר לכן?
אצלי הוא חידש כמה מוצרים בארון וגם כמה תובנות לחיים שאנסה ליישם במהלך השנה.
אבל אנחנו כאן לדבר על המוצרים :)
בתחילת החודש נפלה עליי ההרגשה שהפודרה של YSL שברשותי לא נותנת את המענה הדרוש כשלב סיום לאחר הנחת המייקאפ וגם לא מחזיקה מעמד עליי מספיק, בנוסף רציתי פודרה שקופה בצורת אבקה. בקיצור הרכישה באה הייתה אמורה לקרות.
Mac Prep+prime Transparent Finishing Powder-
תראו, לדעתי חברת מאק במוצרי פנים והשפתיים לעולם לא מאכזבת ואני יודעת שאם ארכוש מהם משהו למרות המחיר הכביכול גבוה אני יודעת שאקבל מוצר טוב וכמות נכבדת שתספיק לאורך זמן, כך שלדעתי ההשקעה שווה.
כאמור, צריך כמות נורא קטנה מהאבקה שמחזיקה הרבה זמן(לאחר 8 שעות של עבודה אני בד"כ עושה תיקונים קלים), כמובן שככל שתשימי יותר כך יחזיק יותר אך כך גם תראי לבנבנה יותר, עם זאת, לדעתי עם הזמן הפודרה והמייקאפ מתחמצנים והלובן הקל נעלם או מתאחד עם עור הפנים כך שנוצר מראה מאט סטני וטבעי שכזה שאני נורא אוהבת. הוא מתאים לצילומים, כלומר הוא לא מחזיר אור שזה מעולה, בניגוד לשאר פודרות שקיימות בשוק.
אני מניחה אותו עם מברשת קבוקי של מאק, שגם היא, הייתה שווה את ההשקעה.
ניתן לרכישה באתר האינטרנט של מאק או בחנויות הרשת.


מוצר נוסף מבית מאק: עיפרון שפתיים בגוון Nightmoth-
עפרונות שפתיים טובים ניתן למצוא בכל חברת דראגסטור, אני ממליצה על קרליין, מייבלין ולוראל, עליהם תמיד יש מבצע וניתן לרכוש בזול. למרות זאת לחלק מהאודמים של מאק יש גוונים מיוחדים ולכן עפרונות מתאימים שלצערי, לא ניתן למצוא דיופ טוב בחברות הזולות יותר ותאמינו לי ניסיתי. לדעתי הוא מושלם עם אודמים סגולים כהים כהים כמו CYBER של מאק ומשדרג בצורה מטורפת את REBEL של מאק.
Rebel+Nightmoth by Mac

חפשתי קונסילר טוב שיתן גם הארה  וגם כיסוי, אימי המקסימה המליצה לי על הקונסילר של דיור. למרות אהבתי הגדולה למוצרי הטיפוח של החברה לדעתי מוצרי האיפור מוגזמים במחיר ולא בהכרח מוצלחים, כןכן, אני יודעת שהאמירה הזו מפתיעה כי דיור הינה החברה מבין האהובות עליי אך יצא לי לרכוש דברי איפור שלהם והם לא היו מוצלחים לדעתי.
מפה לשם אמרתי טוב, אמא ממליצה לא נקשיב לה?
ותודה שהקשבתי.
Diorskin Nude בגוון מס' 1 Ivory, קונסילר נורא לחותי ומתאים לבנות שצריכות הרבה לחות מתחת לעין, אינו נכנס בין הקימטוטים הקטנים אלא פשוט משתלב יפה בצורה טבעית. נותן הארה לאזור העין, עמיד ומחזיק את רוב שעות היום.
ניתן לרכישה ברשתות הפארם והמשביר. 

בגזרת הטיפוח, קרם הפנים של Nivea Control Shine, הינו אהבה ישנה שלי שכל פעם אני מגלה מחדש, קרם פנים בריח מרענן, נספג מהר, מעניק מראה מאט ושומר על הפנים שישארו לא שומניות לאורך כל היום, לא מייבש ונותן לחות טובה
והמחיר הזול בטירוף שלו נותן לי את האפשרות לרכוש אותו שוב ושוב ולהנות מכל רגע.
ניתן לרכישה ברשתות הפארם והמשביר בעלות שנעה בין 30-50 ש"ח. תמיד תחכו למבצע.

ונעבור לפריט האחרון, ללק המדהים ביופיו מבית OPI, מסדרה 50 גוונים של אפור, גוון Shine for Me.
החיים שלנו מחלקים לתקופות של גוונים וצבעים, פעם אחת אנחנו קונות רק דברים בבורדו ואז תקופה אחרת סגול, אני כרגע בתקופת הנצנצים שלי וכל דבר לאחרונה אני מחפשת שיהיה מנצנץ. את הלק הזה קבלתי מתנה מחברתי הטובה סבטה, היי סבטיק! כמתנה לנובי גוד/שנה חדשה ואין יותר מבסוטה ממני. אפשר לשים אותו מעל לק כהה או בהיר ואפשר גם לבד מכיוון שהנצנצים הכסופים קטנים כל כך שהם מתאחדים והכחולים/סגולים משלימים את הפערים הריקים. בקיצור מושלם. אני מרחתי ללא לק מתחת.

לחיצה על התמונה תוביל לאינסטגרם שלי, מוזמנות להצטרף!


אז איך לכן החלה השנה?
שתפו אותי במועדפי ינואר שלכן :)






תגובות

  1. הדיור קוסם לי עד מאוד וגם הלק נראה כמו משהו שכדאי להשקיע בו!

    השבמחק
    תשובות
    1. הדיור שווה לחלוטין, גם לא כזה יקר ביחס לחברות איפור אחרות.

      מחק
  2. התמונות משגעות והלק פשוט מטורף,בהחלט התמונה גורמת לך לרצות לרוץ ולקנות את זה,נהנתי מהפוסט המשגע שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. כל הקולקציה מדהימה ושווה בדיקה, איזה פירגון כיפי, תודה!

      מחק
  3. יש מוצרים של מאק שפשוט שווים את המחיר... וכל פעם שקניתי מוצר כזה, לא התחרטתי על הרכישה. יש מקרים שפשוט שווה להשקיע :)
    סקרנת אותי מאוד לגבי הקרם של ניוואה, אני תמיד מחפשת קרמים קלילים שנספגים מהר... תודה על ההמלצה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף! מקווה שאכן ההמלצה תהיה מוצלחת עבורך :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות