שגרת טיפוח שפתיים, סקירה על Lush Lip Scrub& Nuxe Reve de Miel Lip Balm

שלומות לכולם!

שפתיים עבות,מלאות ועסיסיות זה משהו שכיף להתברך בו אך לצערי לא כולן זכו, עם זאת, חשוב לדאוג לשפתיים שלנו ולטפח אותן בצורה הכי טבעית שאפשר, עם לחות טובה וטיפוח. לדעתי, אין דבר יותר סקסי משפה חלקה מעודפי עור ועסיסית עם איזה אודם עשיר ויפה.
השפתיים לי אומנם לא נוטות להתייבש ולהתקמט אך עם אודמים כהים במיוחד, ניתן להבחין שלאחר זמן מה הצבע מתרכז למקום אחד ונוצר מין שכבה מגעילה של אודם. בעקבות זאת וגם בגלל שבלי קשר צריך לחות, במיוחד בחורף עם הרוח הקרה אני משתמשת ב2 מוצרים לשפתיים


לצורך טיפוח אני משתמשת בLush popcorn lip scrub, למי שלא מכירה את חברת LUSH, מדובר בחברה שמייצרת מוצרי טיפוח וסבונים מחומרים טבעיים בלבד בצורה ידנית וללא מגע מלאכותי, אי לכך המוצרים שלהם בריאים מאוד וללא חומרים מסוכנים ומשמרים, מה שמוביל לחשיבה שהמוצרים שלהם מתקלקלים מהר, אז לא. בטבע ישנם משמרים טבעיים שעושים עבודה לא פחות טובה מהמלאכותיים. בכל מקרה, המוצרים שלהם נמכרים בחו"ל בלבד ולמי שחפצה בכך, ניתן להזמין און ליין דרך האתר הבריטי של החברה, אך עלות המשלוח גבוהה.
בנוסף, המחיר, הם לא הכי זולים בעולם ואני מודה שהם התייקרו לאחרונה שכן ההייפ מסביבם בשנים האחרונות גדל, מצד שני, המוצרים מחומרים וטבעיים וההשקעה במוצר עצומה, אי לכך הוא יהיה יקר יותר.
המוצר עצמו עשוי מסוכר והוא בעל מרקם גרגירי גס אך מעט שומני (לא בטוחה כמה יתאים לבחורות עם שפתיים רגישות ממש), אני קניתי אותו בטעם פופקורן, הוא מתוק נורא ולדעתי זה לא משהו בכלל, אבל יצא לי לשמוע שבנות אחרות אהבו ממש. יש גם בטעמים נוספים כמו מסטיק. בנוסף הוא עשיר במינרלים וויטמינים, שזה תמיד טוב.
אל תצפו שהסקראב הזה יוריד את כל העור המת וקילופים עצבניים, אבל הוא ללא ספק מרכך ומיישר טיפה את המשטח.
בשימוש אצלי אחת לשבוע.
לינק למוצר כאן


לצורך לחות אני משתמשת בליפ באלם של חברת NUXE, אני רכשתי את שלי באתר לוק פנטסטיק כאשר החברה חגגה 20 שנה (ולכן החבילה השונה מהעיצוב הרגיל) והמחיר היה נמוך מהרגיל, כ6 פאונד, כיום באתר הוא עולה 9. עדיין יותר זול מהמחיר המופקע בארץ של 90 שקלים. ניתן לרכישה בסופר פארם.
מדובר בליפ באלם שהיללו אותו הרבה בלוגריות בארץ ובחו"ל, וגם אני, אהלל אותו.
הליפבאלם הזה בא כתחליף לשפתון לחות של חברת ואזלין שרכשתי באמסטרדם לפני כשנתיים וחצי, האמת שעד היום הוא עוד לא נגמר ורחוק מלהיגמר והוא עדיין שפתון לחות מעולה, עם אלוורה בתוכו, ריח רענן ושומני כמו שואזלין יודעים לעשות, בא קופסת אלומיניום עגולה וקטנה.קומפקטי נורא. אבל רציתי חידוש וNUXE נבחרו. הוא משמש אותי כפריימר לפני שפתון וגם כלחות כשצריך והוא עושה עבודה מעולה בשני המישורים, גורם לכל אודם מאט עקשן למריחה קלה יותר ולדעתי הוא מנפח טיפה ועושה את השפתיים לעסיסיות ועגולות יותר, כמו סאקשן שכזה ובחיי שזה מעולה.
הכמות בקופסית הקטנה היא אדירה, וכנראה לעולם לא תגמר מכיוון שצריך ממש קצת מהחומר בשביל כל השפה.
אנחנו אוהבות חסכוני.
מומלץ מומלץ!
לינק לרכישה כאן


תגובות

  1. ככ רציתי את הפופקורן של לאש אבל נגמר להם כשקניתי אז הלכתי על טעם המסטיק במקום :(

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאני בסוף החודש בחו"ל ושקלתי לקנות אותו כי הנוכחי עומד להיגמר, איך הוא מבחינת הטעם/ריח?

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות