חורף..וגשם מטפטף על העורף..הצבעים שלי לחורף.

שלומות לכולם,


כידוע, החורף כבר ממש כאן, הרוח נושבת והגשם יורד וכשרוב האנשים נעשים מדוכדכים ועצובים בחורף אני מתחילה לפרוח ולהרגיש טוב, כיאה לילידת דצמבר, חורף זוהי התקופה שלי, התקופה שאני מרגישה הרבה יותר שלמה עם עצמי, מרגישה שהכל הולם אותי והצבעים הכהים, שאיתם אני הולכת גם בימי הקיץ מתאימים ומסתדרים לי אף יותר.
ולכן, האודמים והלקים (כי תאכלס זה הכי מעניין) שאציג היום הינם המועדפים עליי, כנראה יהיו המועדפים עליי גם בקיץ. (יש גם בהירים באוסף הכללי, אל דאגה!)

הסגולים:
Mac-Heroine הימני
Mac-Rebel השמאלי,
שניהם בליווי של תוחם גם מבית היוצר של מאק בגוון Magenta, התוחם הסגול מעולה,עמיד והצבע שלו מהמם, נקנה לאחר שניסיתי מס' דיופים, האחד של פלומר והשני של סקארה, הראשון היה בגוון המתאים אך לא עמיד כלל והשני כהה מידי ולא מוצלח. באשר לאודמים, שמם הולך לפניהם, הרואין הגוון הסגול הבהיר, בולט על השפתיים, אודם שנועד לעשות וואו ולגרום לך להיות בולטת מהשאר. Rebel, סגול כהה יותר, עמוק אך לא יותר מידי, מתאים בדיוק לחורף הישראלי שלנו.
ניתן לרכוש בחנויות של הרשת או באתר החברה.
מחיר: 90 ש"ח. התוחם 84 ש"ח

האדומים:
Mac-Viva La Glam Rihanna2 השמאלי
Mac-Russian Red הימני
הקולקציה של ויוה גלאם תמיד מוצלחת בעיניי, בעיקר בגלל המטרה הנעלה שעומדת מאחוריה, קניית המוצרים שלהם הולכת לתרומה לקרן למלחמה באיידס שמאק מפעילה וחוץ מזה שאני נורא אוהבת את ריהאנה. האודם עצמו אדום עם נצנים עדינים מאוד וכמעט ולא מורגשים, הוא פחות עמוק מהרוסי האדום ולכן לדעתי גם מתאים לשימוש יוםיומי. השפתון השני, "הרוסי האדום", כפי שציינתי, עמוק נורא, אדום קלאסי, גימור מאט האהוב, ולכן, צריך להיות איתו מדוייק נורא, כי הטעות הכי קטנה עלולה להרוס הכל, בניגוד לאודם של ויוה גלאם, לדעתי, יתאים רק לשימוש בערב ורצוי להמעיט באיפור עיניים איתו כי הוא פשוט עושה את כל העבודה.
לשניהם אני משתמשת בתוחם אדום של קרליין, ביננו כל תוחם אדום יתאים, כך שלא צריך להשקיע כסף או מחשבה ברכישה.
תוחם של קרליין ניתן לרכוש בחנויות הפארם והמשביר, מחירו נע בין 20-50 שקלים אבל תמיד יש מבצע אז אף פעם אל תקנו במחיר המלא שלו. אני רכשתי ב20 ש"ח


החומים:
Dior-Hypnotic Red 862 השמאלי
Mac-Viva La Glam ימני
לא יודעת למה דיור החליטו לקרוא לאודם היפנוטיק רד, כי על השפתיים וגם באריזה הגוון דיי חום, או בורדו עמוק מאוד,
השפתונים של דיור בסדרה הזו מעניקים לחות טובה לשפתיים ואפילו מרגישים קצת שומניים אבל בפועל על השפתיים אין הרגשה כזו, רק לחות. הגימור לא מאט אבל גם לא מבריק, יותר לכיוון הסאטני שכזה.
הויוה גלאם בגימור מאט, חום על השפתיים עם רמיזה לגוון השזיפי, לדעתי מתאים מאוד לאיפור מעושן או סתם עיפרון שחור בעיניים, גם בו צריך להשתמש ביד עדינה ומדוייקת ורצוי להשתמש בתוחם כדי לעצב את השפה ולתת את הדיוק הדרוש. אני משתמשת בתוחם של רימל, גם פה, כל עפרון שפתיים בגוון חום אדמדמם או אפילו גוון ניודי יתאים.
את התוחם ניתן לרכוש בפארמים ובהמשביר, מחירו נע בין 20-50 ש"ח ותמיד יש מבצע. אני את שלי רכשתי ב25 ש"ח.
דיור, ניתן לרכוש בפארמים והמשביר ומחירו לפי אתר סטרוברי.נט 143 ש"ח

Nudes:
Mac-Brave שמאלי
Bourjois-Nude-ist 07 ימני
האודמים של בורז'אה כבר מוכרים לנו היטב, גימור המאט המצויין והגוונים המגניבים, הפיגמנט שלו עשיר והגוון ורדרד עתיק שכזה בעיניי, מתאים לימים שלא בא לך להשקיע בשפתיים ואת רוצה שהאודם ישאר עליך להרבה זמן. אוהבת להשתמש בו בימים שאני בלימודים. אין צורך בתוחם.
האודם של מאק הוא הניוד הקלאסי, לימים שאת רוצה מראה רגוע ועדין, או ימים שעיקר הפוקוס לכיוון העיניים.
מבחינתי הוא מושלם כי זה אודם שגם בלי מראה לא תפספסי  ולא תמרחי לכל עבר.
מחירו של הבורז'ואה כ9 פאונד באתר לוק פנטסטיק וכ50 ש"ח בחנויות בארץ לאחר מבצעים.

Dior Addict ultra gloss pearl no' 157
היחידי שיש לי, אני לא חובבת של גלוסים, הם דביקים ונוזליים וזה מעצבן, אבל יאמר לזכותו של הבחור שחוץ מלהיות דביק קצת הוא ממש סבבה וגם ממש עמיד, ניתן לשים אותו לבד או על אודם ניוד עמו BRAVE או אפילו משהו כהה כמו REBEL, הוא מלא נצנצים ובדיוק בשביל להוסיף וואו ללוק שלך.

לקים:
Essie-Midnight Cami שמאלי
Essie-Dive Bar ימני
Midnight Cami-כחול עמוק ושימרי, כשמו כן הוא, מזכיר את השמיים בלילה, הלק האהוב עליי ביותר בזמן האחרון, נקנה בדיוטי פרי, והוא מושלם לציפורניים ארוכות.
Dive Bar- גוון שחור עם צבעים מתחלפים מירוק טורקיז לשחור ונגיעות סגולות, על הציפורניים פחות מרשים מבבקבוק, אך סוחף אחריו מחמאות ושאלות מה שמתי על הציפורניים, לחלוטין נותן מראה אפל ומסתורי עם הלבוש הנכון
מחירו של לק אסי כ52 ש"ח בסופר פארם, מומלץ לרכוש אותם בדיוטי פרי, זולים שם משמעותית והמבצע עליהם משתלם.

Sally Hansen-Black out שמאלי
Pupa-220 ימני
הלק של סאלי בצבע שחור בנאלי, אין יותר מידי מה להוסיף, אולי רק שהוא לא עמיד כמו שהם טוענים על האריזה.
הלק של פופה בשם המעפן 220 הוא דיופ מוצלח אחד לאחד לWicked של אסי והוא עולה רק 20 ש"ח ועכשיו עם הקופון של פופה שרץ ברשת ניתן לרכישה ב5.90, אדום ברגנדי מושלם לחורף.

Jade- Metallic Burgundy שמאלי
Essie-Recessionista ימני
לג'ייד יש אחלה לקים והמחיר ממש סביר לאיכות, בניגוד לשם הצבע בכלל אדום מטאלי ולדעתי יהיה מושלם לקריסמס לחוגגות שביננו. אני למשל טסה בקריסמס להונגריה כך שהצבע הזה יתאים בול. מחירו בארץ בין 12-20 ש"ח וניתן לרכישה בפארמים והמשביר.
הלק של אסי, מלבד השם המגניב לחלוטין בעל גוון בורדו ורדרד, לדעתי יתאים גם בצורה מעולה לקיץ או לימים החמים יותר החורף, ויש לנו כאלה הרבה.



הערות קטנות:
90% מהאודמים שלי הם מאק וזה מכיוון שהאיכות והכמות שהם נותנים משתווה למחיר, ואם חושבים על זה 90 שקל לאודם ביננו, לא בשמיים, אז אם אני מקבלת מוצר שאני ב100% אוהב אני מוכנה להשקיע.
רוב הלקים שלי הם גם של אסי, לפחות בפוס

ט הזה,כולם נקנו במבצעים כאלה או אחרים שהיו ברשת או בדיוטי פרי שם הם זולים בכ20 ש"ח מבסופר פארם, בודדים הלקים שקניתי במחיר מלא של 52 ש"ח, חשוב לי להוסיף שכמעט לכל לק של אסי(או OPI או כל לק "יוקרתי" אחר)יש חיקוי מוצלח וכמעט זהה בחברה עממית אחרת כמו ג'ייד או פופה, אני בד"כ לוקחת את הלק של אסי מהעמדה שלו והולכת לעמדה של הזולים יותר וככה מחפשת את החיקוי המוצלח. מדובר סה"כ בלקים, אנחנו מחליפות אותם כל 3-4 ימים והמחיר שלהם בארץ מופקע בטירוף. חבל.
והכלל הכי חשוב שאני דוגלת בו הוא סקר שוק, גם לגבי האודמים של מאק, אם יש משהו מוצלח בחברה אחרת שהוא זול יותר אני אנסה אותו עליי ואבצע בדיקה ברשת מה הדעות עליו ורק אחרי זה אחליט מה עדיף.

אז שיהיה אחלה חורף, משגשג וקררר.

נ.ב
סווצ'ים למינהם ניתן למצוא באינסטגרם שלי בלינק כאן

תגובות

רשומות פופולריות